De voorgestelde leveringsmethoden zijn afhankelijk van het type product dat u besteld heeft: deze worden u toegelicht bij het plaatsen van uw bestelling.
Indien u meerdere producten besteld heeft, bestaat de kans dat deze door verschillende transporteurs aan u geleverd zullen worden, om u een zo gunstig mogelijke levertijd te kunnen bieden.
De levering vindt plaats aan huis in Nederland. De vervoerder zal u vooraf op de hoogte stellen van de leveringsdatum en u de mogelijkheid geven om deze te wijzigen of te kiezen voor levering bij een afhaalpunt.
Een eerste bezorgpoging wordt gedaan. Indien u afwezig bent, wordt er een kennisgeving van bezorging in uw brievenbus achtergelaten waarin een tweede poging tot persoonlijke overhandiging de volgende dag wordt aangekondigd. Als het ons niet lukt om te leveren, wordt het pakket bij een afhaalpunt achtergelaten. U heeft dan 8 werkdagen de tijd om het op te halen, op vertoon van een identiteitsbewijs en uw kennisgeving van bezorging.
U heeft de mogelijkheid om de voortgang van uw levering te volgen in uw account.
Voor elke retourzending van een product (behalve zitbanken), vragen wij u de producten terug te zenden in hun oorspronkelijke verpakking.
Bewaar ze dus goed!
Volgend op uw levering, ontvangt u een e-mail met een tevredenheidsvragenlijst.
Help ons uw ervaring als klant te verbeteren door hierop te antwoorden!
Help ons uw geluk te vinden!
We gebruiken cookies om de best mogelijke navigatie op de website te kunnen garanderen, om gepersonaliseerde aanbiedingen en services te bieden en om bezoekgegevens bij te houden ter verbetering van uw gebruikservaring.
Bekijk onze Privacyverklaring voor meer informatie.
Doorgaan zonder te accepteren