Menu
×
Resultaten van uw zoekopdracht:  Sluiten
Catalogus
Geen enkele catalogus komt overeen met uw zoekopdracht
    ProductenAlle producten bekijken
    Geen enkel product komt overeen met uw zoekopdracht
      Hulp en Contact
      Winkelwagen
      Innovation Home Furnish FR

      Innovation Home Furnish FR 

      Wie zijn we?

      sociale reden:  INNOVATION HOME FURNISH S.L

      Adres:  Carrer Vall de Boí 7 25131, Torreserona, Lleida Lleida

      Siretnummer:  B25811456

      BTW-nummer:  ESB25811456

      Beschrijving: Wij houden ons bezig met het ontwerp, de productie en de distributie van meubelen voor in huis en zijn gespecialiseerd in woonkamermeubelen. Met meer dan tien jaar ervaring in de verkoop van woonmeubelen.

      De algemene verkoopvoorwaarden downloaden

      De producten die door deze verkoper worden verkocht en waarvan het verzendland niet Nederland is, komen niet in aanmerking voor een btw-aftrek.

      Verzending en retourvoorwaarden

      Leveringsmethoden

      Retourvoorwaarden: RETOURVOORWAARDEN Herroepingsrecht: De klant heeft een wettelijke herroepingstermijn van veertien (14) kalenderdagen vanaf de ontvangst van de goederen door de klant of een derde partij anders dan de vervoerder, om zijn of haar verzoek tot herroeping te melden, in overeenstemming met artikelen L. 120-20 en volgende van de Franse consumentenwet, vergezeld van foto's die aantonen dat het product niet is behandeld. Zodra deze termijn is verstreken, heeft de klant geen herroepingsrecht meer (tenzij deze termijn afloopt in een weekend, op een feestdag of een vrije dag, in welk geval de termijn wordt verlengd tot de eerstvolgende werkdag). Goederen moeten binnen 14 kalenderdagen na de datum van kennisgeving van herroeping worden geretourneerd, vergezeld van foto's die aantonen dat er niet met het product is geknoeid. De kosten voor het terugsturen van de goederen zijn voor rekening van de klant. Hoe goederen retourneren 1-De klant kan een vervoerder zoeken om de goederen in de beste staat en met alle geleverde accessoires terug te sturen. Hiervoor moet hij een retourformulier aanvragen bij uw klantenservice. De klant zal de directe kosten voor het terugsturen van het product moeten dragen, evenals de risico's die gepaard gaan met het terugbrengen van het product in de oorspronkelijke staat. Producten moeten worden geretourneerd in de originele verpakking, ongebruikt, ongemonteerd en vergezeld van alle accessoires en documenten. Als het product tijdens de terugreis door de vervoerder verloren raakt of kapot gaat, is de klant als enige verantwoordelijk. Producten die franco of onder rembours worden teruggestuurd, worden systematisch geweigerd. De kosten voor de terugzending zijn ten laste van de klant en de keuze van de vervoerder wordt gemaakt door de klant. De producten moeten in hun geheel teruggestuurd worden in hun originele verpakking, ongebruikt, ongemonteerd, zonder tekenen van schokken, slechte werking of breuk en vergezeld van alle accessoires en documenten. De retourzending moet vergezeld gaan van een uitdrukkelijke toestemming van INNOVATION HOME FURNISH S.L. Vraag deze aan bij de klantenservice via je account. Retourzendingen zonder voorafgaande toestemming van INNOVATION HOME FURNISH S.L. worden geweigerd door DACHSER transport. De producten moeten worden geretourneerd in hun originele verpakking, ongebruikt, ongemonteerd, zonder tekenen van schade, defecten of breuk, en vergezeld van alle accessoires en documenten. 2-INNOVATION HOME FURNISH S.L. kan de klant de mogelijkheid bieden om zijn eigen vervoerder te gebruiken om de pakketten bij de klant op te halen. In dit geval zullen de retourverzendkosten direct in mindering worden gebracht op de terugbetaling van de bestelling, zodra de goederen zijn ontvangen en volledig zijn geïnspecteerd en teruggestuurd naar het magazijn. Deze kosten bedragen ongeveer 15% tot 20% van de waarde van het verzonden product. Producten moeten in hun geheel worden geretourneerd in de originele verpakking, ongebruikt, ongemonteerd, zonder tekenen van schade, defecten of breuk en vergezeld van alle accessoires en documenten. HOE BEREID IK DE RETOURZENDING VAN GOEDEREN VOOR? Goederen worden verpakt in overeenstemming met de geldende transportvoorschriften, om een maximale bescherming van de producten tijdens de levering te garanderen. De klant moet dezelfde regels volgen bij het retourneren van goederen. U moet een kopie van de factuur meesturen met de retourformulieren. U kunt deze aanvragen bij uw klantenservice via uw account. Deze formulieren moeten worden bijgevoegd bij elk pakket dat je terugstuurt. Gemonteerde producten worden in geen geval geaccepteerd. De aansprakelijkheid van de KLANT verwijst enkel naar de waardevermindering van het goed als gevolg van andere manipulaties dan deze die noodzakelijk zijn voor de aard, de kenmerken en de goede werking van dit PRODUCT. Met andere woorden, de KLANT heeft de mogelijkheid om het PRODUCT te testen, maar onder zijn verantwoordelijkheid blijven onnodige manipulaties. WANNEER WORDT U TERUGBETAALD? Zodra de goederen zijn ontvangen, zal INNOVATION HOME FURNISH S.L. alle verpakkingen controleren. De volledige of gedeeltelijke terugbetaling hangt af van de omstandigheden waarin INNOVATION HOME FURNISH S.L. de geretourneerde pakketten ontvangt. Deze terugbetaling zal binnen 30 dagen plaatsvinden. INNOVATION HOME FURNISH S.L. behoudt zich het recht voor om de herroeping en terugbetaling te weigeren als de ontvangen producten niet voldoen aan de retourvoorwaarden. Schade : Bij levering heeft de klant een periode van 7 werkdagen om verborgen schade te claimen. Stuur hiervoor een brief naar de klantenservice via uw account.

      Onze producten

      OP VOORRAAD

      OP VOORRAAD

      OP VOORRAAD

      OP VOORRAAD

      OP VOORRAAD

      OP VOORRAAD

      Klantbeoordelingen

      Beoordelingen uit ons tevredenheidsonderzoek verstuurd aan onze klanten na levering van hun bestelling.

      3.5/5
      10 Beoordelingen
      5 sterren
      10%
      4 sterren
      60%
      3 sterren
      10%
      2 sterren
      0%
      1 ster
      20%

      Beoordelingen uit ons tevredenheidsonderzoek verstuurd aan onze klanten na levering van hun bestelling.

      Annelies 21 februari 2025
      4/5
      «
      Kapotte deurtjes en na een paar maanden nog geen reactie op mijn mailtjes
      »
      Aankoopdatum: 10 oktober 2024
      Erwin 2 januari 2025
      1/5
      «
      Retourneren bij deze mensen is niet te doen. Niet alleen dat, ondanks dat zij een verkeerd product sturen willen zij dat jij opdraait voor de kosten. Al met al romduit schandalig.
      »
      Aankoopdatum: 2 december 2024
      Pensik 30 juli 2024
      1/5
      «
      Problemen met verzending (maand te laat), daarom bestelling uiteindelijk geannuleerd door mij. Geen geld teruggekregen. Oplichters!
      »
      Aankoopdatum: 10 juni 2024