sociale reden: TSG Lab
Adres: 8 rue du Sentier 75002, Paris
Siretnummer: 90195077400025
BTW-nummer: FR86901950774
Gratis retourneren
Beschrijving: House Partners identificeert en lost voorraadtekorten op voor de grootste merken in Europa.
De algemene verkoopvoorwaarden downloaden
De producten die door deze verkoper worden verkocht en waarvan het verzendland niet Nederland is, komen niet in aanmerking voor een btw-aftrek.
Leveringsmethoden:
Retourvoorwaarden: https://bit.ly/TCsDUTCH De voorwaarden voor herroeping door de consument worden bepaald door de artikelen L221-18 tot L221-28 van de Franse Consumentencode. Elke Klant die een Product wil terugsturen, moet de Verkoper hiervan op de hoogte brengen, en de terugzending kan alleen naar het door de Verkoper opgegeven postadres worden gestuurd en in geen geval naar een fysieke winkel. De kosten voor het terugsturen zijn : ten laste van de Verkoper indien het geleverde product niet conform is ten minste gedeeltelijk ten laste van de klant in geval van een eenvoudig gebruik van het herroepingsrecht. In dat geval wordt 4,95 € incl. btw afgetrokken van de terugbetaling door de verkoper van het (de) teruggezonden product(en), wat overeenkomt met een bijdrage in de betaling van het retourlabel dat de verkoper aan de klant verstrekt. op kosten van de Klant voor artikelen die meer dan 20 kg wegen OF wanneer de som van de lengte, breedte en hoogte van het artikel meer dan 180 cm bedraagt. De restitutie wordt in gang gezet zodra het product is ontvangen of het bewijs van verzending naar de verkoper is verzonden. Als de Klant een artikel heeft gekocht ter vervanging van een oud artikel en wenst dat het oude artikel wordt teruggenomen, moet de Klant de Verkoper per bericht op de hoogte stellen van het terug te nemen artikel, met vermelding van de afmetingen en het gewicht. Als de Klant de Verkoper niet op de hoogte stelt, kan het oude artikel niet worden teruggenomen. De verkoop is afhankelijk van de daadwerkelijke beschikbaarheid van het Product. Als een besteld Product niet beschikbaar is, wordt de Klant hiervan op de hoogte gebracht. De bestelling van dit Product wordt automatisch geannuleerd en volledig terugbetaald. De Verkoper kan, indien mogelijk, een alternatieve oplossing voorstellen aan de Klant. Elke claim van de consument dat het Product niet is geleverd hoewel de bijbehorende trackinglink aangeeft dat het is geleverd OF dat het Product beschadigd is geleverd, moet worden ingediend binnen 14 dagen na de levering die is aangegeven op de trackinglink. De consument moet ook officiële documentatie indienen om de claim in behandeling te kunnen nemen. Voor informatie over bemiddeling en hoe het werkt, kunt u uw verzoek sturen naar het volgende adres: FEVAD consumentenombudsman BP 20015 - 75362 PARIS CEDEX 8 - FRANKRIJK