Menu
×
Resultaten van uw zoekopdracht:  Sluiten
Catalogus
Geen enkele catalogus komt overeen met uw zoekopdracht
    ProductenAlle producten bekijken
    Geen enkel product komt overeen met uw zoekopdracht
      Winkelwagen

      Hoe weet ik wat de leveringstermijn van een product is?

      De leveringstermijn aangegeven op de productbeschrijving is niet geldig voor alle producten.

      • Als de beschrijving slechts één product bevat, stemt de termijn overeen met dit product.
      • Als de beschrijving meerdere producten bevat, is het mogelijk dat ze een verschillende termijn hebben.

      Om de exacte leveringstermijn van een product te kennen, kunt u het artikel in kwestie toevoegen aan uw winkelwagen: de leveringstermijn van elk product wordt bevestigd in uw winkelwagen.

      De leveringstermijnen aangegeven in de bevestiging van de bestelling worden berekend in werkdagen (van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van feestdagen).

      Wat zijn de verzendkosten?

      De verzendkosten omvatten het transport van de producten van ons magazijn tot de plaats van levering. Ze worden berekend op basis van het leveringsadres en het gewicht van de bestelde producten.

      De kosten kunnen dus variëren tussen bijvoorbeeld 6,99 € voor een woonaccessoire tot 249,99 € voor een xxl-hoekbank.

      Het exacte bedrag van de verzendkosten wordt aangegeven op elke productbeschrijving, onder de knop ‘informatie levering’. Het totaalbedrag wordt weergegeven in de winkelwagen en bevestigd bij de bevestiging van de bestelling.

      Nemen de verzendkosten af bij meer producten?

      Wij bepalen de verzendkosten op basis van de tarieven van onze vervoerders.

      Van onze vervoerders:

      • De verzendkosten worden gefactureerd voor elk product, en niet op basis van het totale gewicht van de bestelling.
      • De verzendkosten worden gefactureerd op basis van het gewicht en de afmetingen van het pakket van het product. Hoe zwaarder en volumineuzer een product is, hoe hoger de verzendkosten zijn.

      Wij kunnen dus helaas geen lagere verzendkosten aanbieden bij meer producten.

      Is het mogelijk korting te krijgen op de verzendkosten?

      Als de verzendkosten u duur lijken, is dit omdat wij, in tegenstelling tot andere online aanbieders die een gratis levering of een belachelijke lage leveringsprijs bieden (in werkelijkheid vaak verrekend in de prijs van het product), de keuze hebben gemaakt u de echte prijzen voor onze producten en de echte verzendkosten aan te bieden.

      Wij kunnen dus spijtig genoeg geen korting aanbieden op de verzendkosten.

      Ik vind de verzendkosten hoog

      Vervoerders van zware en volumineuze artikelen factureren de verzendkosten op basis van het gewicht en de afmetingen van de geleverde producten. Bijvoorbeeld, een zitbank van 150 kg of een buffetkast van 80 kg vereist de inzet van twee bezorgers en aanzienlijke ruimte in de vrachtwagen... Producten tot 35 kg (salontafel, console...) worden door één persoon geleverd.

      Bovendien heeft u voor uw levering gekozen voor een hoogwaardige dienst. Bij vente-unique.nl hoeft u zich geen zorgen te maken over hoe de meubels bij u komen: al onze meubels worden geleverd in de ruimte van uw keuze, tot aan de 5de verdieping (behalve sauna's, spa's en kleine voorwerpen).

      U vraagt zich nog steeds af waarom onze verzendkosten soms duurder zijn dan die van onze concurrenten?

      Dat is wiskundig!

      Bij sommige online aanbieders, wordt het verschil tussen de werkelijke verzendkosten en het gefactureerde bedrag tijdens een bestelling verrekend in de prijs van het product.

      Bij vente-unique.nl zijn wij ervan overtuigd dat het belangrijker is transparant te zijn over de verkoopprijzen. Daarom hebben wij ervoor gekozen u de werkelijke prijzen voor onze producten aan te bieden en de verzendkosten te factureren volgens hun werkelijke kosten. Wij denken dat dit eerlijker is voor onze klanten.

      Bovendien, om u te voorzien van de best mogelijke levering, biedt vente-unique.nl u een leveringsdienst.

      Wij halen geen enkel voordeel uit de verzendkosten die wij u in rekening brengen.

      Hoe verloopt de levering?

      Bekijk de gedetailleerde informatie over de levering.

      Worden alle producten van mijn bestelling tegelijkertijd verzonden?

      Wij verzenden de producten op basis van hun beschikbaarheid in de voorraad. Als uw bestelling producten bevat met verschillende leveringstermijnen, verzenden wij deze producten afzonderlijk.

      Als u wilt dat wij alle producten van uw bestelling tegelijkertijd verzenden, neem dan contact op met onze klantenservice. In dit geval worden opslagkosten gefactureerd bovenop de prijs van uw bestelling.

      Welke transporteur zal mijn bestelling leveren?

      Vente-unique.nl werkt met meerdere gespecialiseerde transporteurs:

      • Dynalogic of PostNL, gespecialiseerd in de levering van meubels 1 tot 2 personen. Als u kiest voor leveringsoptie van bezorging in huis, dan wordt er geleverd tot en met de vierder etage. Als er een lift aanwezig zijn, dan geldt dit niet.
      • DPD, levering met DPD Predict voor kleinere producten
      • ABCustom, voor de levering van producten aan uw voordeur

      Onze transporteur neemt telefonisch en per e-mail contact met u op om een afspraak te maken.

      Is het mogelijk mijn bestelling direct in uw magazijn op te halen?

      Bij het plaatsen van uw bestelling, hebt u de mogelijkheid ervoor te kiezen uw producten direct af te halen in ons magazijn in Tubize of Carvin (62) in Frankrijk.

      Waarom kiezen voor afhalen in het magazijn?
      Hierdoor bespaart u geld op de verzendkosten van uw product. U kunt de prijs van de levering aan huis vergelijken met die van het afhalen in het magazijn tijdens het plaatsen van uw bestelling.

      Welke producten kunnen worden afgehaald in het magazijn?
      Niet alle producten zijn af te halen in het magazijn. Bijvoorbeeld, volumineuze producten (spa's, sauna's...) of kleine accessoires kunnen niet worden afgehaald. Afhalen is overigens ook niet mogelijk als de producten van uw bestelling een verschillende leveringstermijn hebben. De mogelijkheid tot afhalen van het product wordt weergegeven op de productbeschrijving en tijdens het plaatsen van uw bestelling.

      Hoe werkt dat?
      Wanneer u een bestelling plaatst, kiest u een leveringsmethode: aan huis of bij een afhaalpunt. U kunt dus kiezen voor afhalen bij het magazijn in Tubize of Carvin (62) in Frankrijk.

      Zodra het product beschikbaar is in het magazijn, wordt er telefonisch contact met u opgenomen om een afspraak te maken.

      Waar is het afhaalpunt en wat zijn de openingstijden?
      Voor het adres en de openingstijden van het magazijn, verwijzen wij u naar de pagina over afhaalpunten.

      Levert u ook buiten Nederland?

      De site www.vente-unique.nl, levert overal in Nederland.

      Voor andere landen, kunt u de volgende sites bekijken:

      Wat moet ik doen als het product beschadigd is tijdens de levering?

      Op het moment van de levering dient u de bestelling te controleren. In geval van klachten over eventuele beschadiging van de producten, dient u deze te vermelden op de leverbon en ze te bevestigen of bij voorkeur schriftelijk of per e-mail of via uw account, binnen 48 uur op onderstaand adres:

      Vente-unique.nl
      Bijsterhuizen 2104F
      6604LG Wijchen
      Nederland
      Email: klantenservice@vente-unique.nl

      Geen enkele klacht zal aanvaard worden als u deze niet hebt vermeld op de leverbon.

      Tot wanneer kan de leverdatum en tijd gewijzigd worden?

      Het is mogelijk om de datum en tijd van de levering tot één uur voor de levering aan te passen.

      Hoe lang worden de pakketten in de DPD relaispunten bewaard?

      Uw levering blijft zeven kalenderdagen voor u beschikbaar in de winkel (inclusief de dag waarop het pakket in de parcelshop is aangekomen).

      Wat gebeurt er als ik afwezig ben tijdens de levering van mijn product?

      De leveringsvoorwaarden voor als de klant afwezig is tijdens de levering van het product hangt af van de vervoerder:

      • Uw pakket wordt bij een afhaalpunt afgeleverd.
      • U wordt gecontacteerd om een nieuwe leveringsafspraak te maken.

      Houd er rekening mee dat als u niet op de bezorgafspraak aanwezig bent, u aansprakelijk kunt zijn voor de kosten van een nieuwe bezorging.