Menu
×
Resultaten van uw zoekopdracht:  Sluiten
Catalogus
Geen enkele catalogus komt overeen met uw zoekopdracht
    ProductenAlle producten bekijken
    Geen enkel product komt overeen met uw zoekopdracht
      Winkelwagen

      Wat zijn de algemene verkoopvoorwaarden?

      Ontdek onze algemene verkoopvoorwaarden.

      Moet ik ingeschreven zijn om een bestelling te plaatsen?

      Ja, u moet deel uitmaken van onze ingeschreven leden om een bestelling te plaatsen om de eenvoudige en goede reden dat wij uw gegevens nodig hebben voor de levering.
      Wij raden u aan u in te schrijven tijdens uw eerste bestelling.

      Ik ben geïnteresseerd in één van uw producten... hoe kan ik meer informatie krijgen?

      U wilt de gewenste leren zitbank testen om zeker te zijn van uw keuze?
      U hebt een vraag betreffende de materialen die gebruikt worden bij de fabricatie van een meubel?
      U wilt weten hoe u onze meubels het beste kunt onderhouden?

      Om meer informatie over onze producten te krijgen, kunt u telefonisch contact met ons opnemen, van maandag tot en met vrijdag van 9u tot 18u en op zaterdag van 10u tot 18u op 020 70 18 011.

      Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

      1. Ga naar de catalogus van uw interesse in het menu bovenaan de pagina, waarin de verschillende soorten producten worden weergegeven
      2. Selecteer alle producten die u aanspreken. Let op: de inhoud van uw winkelwagen zal pas definitief worden toegekend na bevestiging van uw winkelwagen en uw leveringsadres
      3. U kunt te allen tijde een product uit uw winkelwagen verwijderen
      4. Voer een eventuele kortingsbon en uw postcode in voor het berekenen van de verzendkosten
      5. Log in of schrijf u in als u nog geen lid bent
      6. Kies de leveringswijze als uw bestelling af te halen is bij een afhaalpunt
      7. Selecteer het factuur- en leveringsadres
      8. Selecteer uw betaalmethode en bevestig

      Als uw bestelling op vente-unique.nl voltooid is, ontvangt u een bevestigingsmail met een overzicht van uw gegevens, de inhoud van uw bestelling, de gekozen betaalmethode en de leveringsvoorwaarden.

      Waarom kan een Flitsverkoop vroegtijdig beëindigd worden?

      De meubels aangeboden tijdens onze flitsverkopen hebben een beperkte hoeveelheid. Wij proberen over voldoende voorraad te beschikken om al onze klanten tevreden te stellen, echter kan het gebeuren dat het product niet meer op voorraad is.

      Wij raden u aan de voorraad van het uitverkochte product regelmatig te controleren, want het komt soms voor dat klanten hun aankoop annuleren. In dat geval worden de producten terug in de voorraad geplaatst.

      Kan ik een bestelling als cadeau laten leveren?

      Als u iemand een meubel cadeau wilt doen, dan volstaat het om een leveringsadres dat afwijkt van het factuuradres in te voeren door te klikken "Mijn factuuradres is verschillend van het leveringsadres' bij het plaatsen van de bestelling. U zult zelf de factuur bij u thuis ontvangen. Denk eraan een geldig telefoonnummer in te voeren, opdat wij de begunstigde kunnen bereiken om een leveringsdatum af te spreken.

      Ik ben niet tevreden met het meubel dat ik ontvangen heb. Kan ik het terugsturen?

      U heeft 30 dagen vanaf de leveringsdatum om onze producten uit te testen.
      Als u niet volkomen tevreden bent, betalen wij u het volledige bedrag (exclusief de leveringskosten) terug.

      Voor het einde van de termijn van 30 dagen, moet u uw terugzending melden per aangetekende brief, ter attentie van onze klantenservice (de stempel van de post dient als bewijs).

      Onze klantenservice neemt contact met u op om de retourzending van de producten te organiseren.

      Na ontvangst van de teruggezonden meubels en controle van hun goede staat, betalen wij u terug. Enkel de retourkosten zijn voor uw rekening.

      Zijn de prijzen inclusief BTW?

      Alle prijzen vermeld op de site vente-unique.nl zijn uitgedrukt inclusief Belasting over de Toegevoegde Waarde (BTW) en zonder leveringskosten. Leveringskosten zijn gespecificeerd in de winkelmand en worden bevestigd tijdens de validatie van de bestelling. Leveringskosten worden betaald aan het eind van de bestelling en worden toegevoegd aan de prijs van de bestelde goederen.

      Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?

      Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (https://www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).