sociale reden: GO GARDEN
Adres: calle Marina 148-150 , entlo 3ª 08013, Barcelona
Siretnummer: J66242074
BTW-nummer: ESJ66242074
Beschrijving: goGarden.es, online meubel- en decoratiewinkel
goGarden is een bedrijf dat zijn meubels via zijn online winkel door heel Spanje en Europa distribueert. Onze belangrijkste klanten zijn zowel particulieren als elk bedrijf dat zich toelegt op de HORECA-sector (hotels, restaurants, strandclubs, luxe villa's...)
Wij zijn experts in decoratie en we hebben een brede catalogus die varieert van:
Bloempotten met of zonder licht
Buitenlampen
Stoelen en tafels voor bruiloften
Tuinmeubilair
Bar tellers
Rotan sets
IJsblokjesbakjes met licht
Balinese bedden
Ligstoelen
Parasols
Verwijderbare zwembaden
Buitenspellen: kinderspeelhuisjes, speeltuinen, glijbanen, waterfietsen, trampolines...
Wat goGarden.es u kan bieden:
Exclusiviteit en garantie
Decoratiespecialisten
Gratis advies
Zeer concurrerende prijzen
De algemene verkoopvoorwaarden downloaden
De producten die door deze verkoper worden verkocht en waarvan het verzendland niet Nederland is, komen niet in aanmerking voor een btw-aftrek.
Leveringsmethoden:
Retourvoorwaarden: . Retourneren van producten. In overeenstemming met de bepalingen van art. 44 van Wet 7/1996 van 15 januari betreffende de regulering van de detailhandel, heeft de klant het recht om de gevraagde bestelling binnen veertien (14) kalenderdagen na ontvangst te herroepen, nadat hij goGarden op de hoogte heeft gesteld. - De omstandigheden die aanleiding kunnen geven tot een retourzending zijn als volgt: · Als het door u bestelde product u niet tevreden stelt: Als de klant besluit dit herroepingsrecht uit te oefenen, zijn de retourkosten en eventuele schade aan het product of de goederen de verantwoordelijkheid van de klant (op zijn kosten). Bij retourneren worden de verzendkosten niet terugbetaald. Op deze manier en na verificatie van de geretourneerde goederen wordt 100% van het productbedrag terugbetaald, met behoud van alleen de verzend- en retourkosten van het materiaal. Als dit niet lukt, raadt goGarden de levering aan van een ander artikel uit een assortiment dat gelijk is aan of groter is dan het gekochte (altijd met toestemming van de klant), in welk geval de klant het verschil zal betalen en ook voor het nieuwe zal moeten zorgen. verzendkosten en retourneren van het andere product. Zodra het product onze faciliteiten heeft verlaten en bij het transportbureau is aangekomen, is de klant verantwoordelijk voor de verzendkosten als hij het wil retourneren. · Defect origineel product: In dit geval zal goGarden het apparaat onmiddellijk omruilen en/of repareren. De wijziging zal altijd voor hetzelfde artikel of dezelfde referentie plaatsvinden. U ontvangt alleen een factuur voor de eerste verzending, waarbij goGarden de verzendkosten voor de retourzending en de nieuwe verzending voor zijn rekening neemt. Als u een artikel wilt ruilen voor een ander artikel, of als het product in optimale staat verkeert, zijn de retourkosten en nieuwe verzendkosten voor rekening van de klant. Als het product defect aankomt en wordt behandeld, gemonteerd of gedemonteerd. De verzendkosten zijn voor rekening van de klant, die zijn eigen verzendmethode gebruikt, maar het volledige product wordt betaald. · Product dat per ongeluk niet overeenkomt met de bestelling: goGarden zal de kosten dragen voor het verwijderen van het verkeerde product en het leveren van het product dat overeenkomt met de geplaatste bestelling. - goGarden zal ruilen of retourneren, op voorwaarde dat: Voorafgaande mededeling aan onze Klantenservice: Deze stap is essentieel, ongeacht de reden van de retourzending. U kunt dit doen door ons een e-mail te sturen met de redenen voor de retourzending naar de e-mail info@gogarden.es. Wij zullen u vertellen hoe u het artikel kunt retourneren en bevestigen of dit gepast is. Het te retourneren artikel moet op de juiste manier worden verpakt voor retournering: goGarden is niet verantwoordelijk voor het retourneren van producten die door de klant zijn behandeld, producten die worden geretourneerd zonder de originele fabrieksverpakking of goederen die onvolledig worden geretourneerd, zowel qua onderdelen als qua accessoires. - goGarden zal het bedrag niet terugbetalen of goederen opnieuw verzenden totdat de ontvangst en staat van de verpakking en accessoires van het geretourneerde artikel zijn geverifieerd. - De te retourneren prijs is de prijs die aanvankelijk in de bestelling stond, behalve in geval van retourzending wegens ontevredenheid over het product. - Bij de levering van zijn goederen is de klant verantwoordelijk voor het verifiëren dat alles in perfecte staat is aangekomen, zonder deuken of afwijkingen. Mocht u iets zien, dan laat u dit op de afleverbon van de vervoerder achter, zodat de fabrikant een klacht kan indienen bij het bureau. In het geval dat er niets wordt gevonden, zijn de fabrikant en goGarden vrijgesteld van elke claim en zal het de klant zijn die de kosten van reparatie en retourzending van de beschadigde goederen voor reparatie op zich neemt. - Buiten de aangegeven termijn geldt het herroepingsrecht niet.